Vakaro kelionė



Vakaro kelionė

Mes gyvename nuostabiame pasaulyje, pilname grožio ir žavesio. 




Labai dažnai, kada jaučiuosi pavargusi ar tiesiog neturiu nuotaikos, sėdu į automobilį ir važiuoju. Važiuoju be jokio tikslo, tiesiog ten kur norisi. Man labiausiai patinka gamta ir vietinių kaimo žmonių gyvenimas. Suprantu, kad keliavimas tai ne vien vaizdų matymas. Tai ilgalaikė pasaulėžiūros reforma. Pamačius besišypsančius kaimo žmonių veidus ir man visada pakyla nuotaika. Dažnai pagalvoju, kad neturiu to ar ano, noriu daugiau, bet pamačius kitokį gyvenimą, suprantu, kad aš turiu labai daug.  Mes per daug galvojame apie save, tačiau keliaudami plečiame akiratį ir dalį dėmesio skiriame aplinkiniam pasauliui. Kelionėse kur kas aiškiau suvokiame, kad nesame vieninteliai svarbiausi ir, kad ne mes vieni patiriame sunkumų. Mano kelionės patyrimas padeda man būti sąmoninga. 



Man kiekviena kelionė leidžia vis labiau suvokti, kas yra erdvės ir ką reiškia gyvenimas, ne tik tas, kurį susikuri pats, bet ir tas, kurį susikuria kiti.



Manau, jog pakeitus aplinką, nauja aplinka sugrąžina laisvės pojūtį, pakelia nuotaiką ir skatina kūrybiškumą, todėl į sudėtingus dalykus pažvelgiame paprasčiau, o problemas išsprendžiame lengviau. Tai tikra meditacija.






Gyvenimas kitoje šalyje  yra priešnuodis prietarams, aklam prisirišimui ir siauram mąstymui, nes pamatai visai kitokį gyvenimą, nei rodo žiniaslaida ar kalba žmonės.

Šioje šalyje supratau tai, kad jei nepriimsi vietinio maisto, atmesi papročius, baiminsies dėl religijos ir vengsi žmonių, tuomet geriau čia negyventi.








Atsiminkite, kad gyvenimas nėra vien tik namai ir darbas. Kelionės reikalingos tarsi šventės, kurios ištraukia mus iš kasdienybės ir į gyvenimą įneša naujų emocijų, minčių ir įspūdžių.

Ar jums patinka keliauti?


Komentarai

Populiarūs įrašai